Horsch

Leeb PT 350

Максимална производителност и прецизно пръскане и при високи култури

Информация за машината

  • Leeb PT 350 Силни аргументи

    -TRAC коинцепция с четири еднакви по размер колела –
    с над 2 м диаметър

  • -7,7 л – шест цилиндров двигател MTU (Мерцедес) с 354 кс (350)

  • -Максимален въртящ момент от 1 150 Нм при 1 400 об/мин

  • -Безстепенна хидростатична трансмисия

  • -Хидропневматично окачване на всяко колело

  • -Максимална скорост 60 км/час

  • -Мощтна хидравлика 200 л/мин

  • -Висок просвет (до 1,60 м)

  • -5 000 л резервоар от неръждаема стомана с дълъг
    експлоатационен живот и лесно почистване

  • -Външно табло за управление – всички кранове се
    обслужват комфортно от едно място

  • -Оптимизирана позиция на щангите и при високи
    скорости чрез отлично пневматично окачване на
    шасито и модерно окачване на щангите

  • -Минимално преплъзване и уплътняване на почвата поради много голям диаметър на гумите

Характеристика

-Работна скорост до 30 км/ч на полето

-Максимална дневна производителност

-Обем на резервоара 5 000 л

Самостоятелно окачване на всяко колело с хидропневматично демфериране, регулиране на нивото и стаблизиране на шасито

Четири еднакво големи колела с до 2,05 м диаметър гарантират максимална контактна повърхност и висок просвет, който се регулира хидравлично от 140 до 160 см

Голяма маневреност благодарение на електрохидравличното управление на 4-те колела и автоматичното центриране на оста

Климатизирана кабина в центъра на шасито

Мощен 7,7 литров – шестцилиндров двигател (PT 350) на MTU (Мерцедес)

Системата Common-Rail убеждава с обороти между 1 400 и 1 700 при мощност от макс.354 кс / 260 кВт (PT 350)

Максимален въртящ момент дори при обороти под 1 500 об/мин

До 60 км/ч на шосето

Безстепенна хидростатична трансмисия с автоматично, в зависимост от натоварването на двигателя регулиране и асистиране при потягляне по наклон (AutoHold)

Оптимална за различни стратегии на управление

Удобно управление с помоща на мултифункционален лост или педала за газта, както при лек автомобил с автоматична скоростна кутия

Управление чрез Темпомат и други различни стратегии на каране

ОСВЕТЛЕНИЕ НА ЩАНГИТЕ NightLight Оптимален контрол на пръскане през нощта

-Иновативна LED технология се грижи за оптимално осветление -Силно фиксирана светлина огрява пръскащите конуси -Оптимален контрол на пръскане по здрач и през нощта -По един силен LED прожектор за всяко крило на щангите -100% контрол върху функциите на дюзите – и при частични ширини

-Повече сигурност и ефективност повреме на пръскане през цялото денонощие -Без трудоемка поддръжка и почистване -Автоматично почистване с едно миещо устройство -LED осветление на премиксер -LED осветление за работната повърхност

HORSCH Leeb PT 350
Двигател
Двигател с водно охлаждане MTU (Mercedes) OM 936 LA
Двигател мощност (kW/к.с.) 260/354
Брой цилиндри/охлаждане 6/Вода/Турбо с интеркулер
Обем (см³) 7 698
Номинални обороти (об./мин) 2 200
Макс. въртящ момент (Нм/обороти) 1 400/1 200–1 600
Управление Електронен EMR
Вместимост на резерв. Дизел/AdBlue (л) около 480/40
Норма на отработени газове TIER 4 f
Трансмисия
Тип трансмисия Безстепенно хидростатично задвижване с автоматично регулиране на двигателя при натоварване и наклон (AutoHold)
Работни диапазони Поле/Шосе
Трансмисия Хидростатична безстепенна
Скорости Поле: 0–30 км/ч, Шосе: 0–40 км/ч, 50 км/ч или 60 км/ч (зависи от закона)
4х4 Постоянно задвижване на четирите колела с контрол на сцеплението
Шаси/оси
Окачване Хидро-пневматично независимо окачване на колелата с автоматично демфериране, компенсация на нивото и стабилизиране на шасито
Управление Електрохидравлично управл. на 4-те колела
Спирачна уредба
Работна спирачка Дискови спирачки на предна ос и хидростатична спирачна система на предна и задна ос с ABS
Ръчна спирачка Мокри ламелни спирачки на всички 4 колела
Хидравлична система
Основна помпа Помпа регулируема според количеството
Мощност (л/мин) 200
Работно налягане (Бар) 200
Интерфейс Налягане/обратно връщане/LS сигнал
Допълнителни помпи Кормилна помпа (60 л/мин) за предна ос и запас (60 л/мин)
Ел. инсталация
Напрежение (Волт) 12 / 24
Алтернатор (V) 14/28
Окабеляване CAN-Bus/ISO-Bus14/28
Интерфейс за надграждане ISO-Bus под ел. напрежение
Кормилно управление
Електронно кормилно управление
Контрол на гранично натоварване
Контрол на свръхоборотите при спиране чрез хидростат
Автоматично завъртане назад на основната помпа при натискане на работната спирачка
Две функции на темпомата
Автомобилно управление (скорост само чрез педал, обороти и хидростат се регулират автоматично)
Движение с намалени обороти на двигателя (възможа максилна скорост при 1 400 об/мин)
Кабина
Широка кабина с филтър с активен въглен
Климатик/Отопление
Комфортна седалка с въздушно окачване
Пътническа седалка
Лост за управление интегриран в подлакътника
Радио с Bluetooth интерфейс
ISO терминал с дисплей за данни на машината и пръскачните устройства
Гуми серийно
Предна ос VF 480/80 R 50 Alliance
Задна ос VF 480/80 R 50 Alliance
Размери и тегло
Собствено тегло (кг) 13 500
Максимално допустимо общо тегло (кг) 18 000
Макс. общо тегло поле (кг) 21 000 в (зависимост от гумите)
Просвет (мм) 1 400–1 600 (при 480/80 R 50)
Междуосие (мм) 4 600
Ширина на следата (мм) 2 250–3 000
Дължина без резервоар и щанги (мм) 7 700
Височина без резервоар и щанги (мм) 3 950
Дължина с оборудване (мм) около 9 000
Височина с оборудване (мм) около 3 950
Обща ширина при транспорт (мм) около 2 950
Надстройки на резервоара
Резервоар Резервоар от неръждаема стома отвън и отвътре заварен с три прегради; опасваща лента като транс. платформа
Обем резервоар (л) 5 000
Резервоар за чиста вода Резервоар от неръждаема стомана външно заварен
Вместимост на резервоара за чиста вода (л) 5 000
* 330: TIER 3a предлага се само на пазари Low Regulated (LRC), например Русия.
350: TIER 4f предлага се на всички пазари High Regulated Markets (HRC), цялата ЕО др.

Свържи се с нас